Weet iemand waar ik de antwoorden van wereldwijs hoofdstuk 10 vwo kan vinden?

Het gaat om de uitwerkingen van het boek wereld 2 en dan voornamelijk hoofdstuk 10

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik heb hier beschikking over aangezien ik op school zelf mijn huiswerk moet nakijken. Ik heb hem bijgevoegd als bron maar besef je wel dat je het beste leert door het zelf te maken!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Mooi op tijd voor een vraag van 2 maart 2016!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste Bananenpuree, Hartstikke bedankt voor je antwoord! Ik wil je ff laten weten dat ik inmiddels al geslaagd ben!! Misschien hebben anderen er nog wat aan en het was idd bedoeld om mezelf te controleren.
P.s. ik had een 8,2 voor economie dus je hoeft me niet echt te zeggen hoe ik moet leren enzo, maar toch bedankt voor de tip!
P.s.s. ik hoop voor je dat je ook ooit slaagt, maar aan je leerstrategieën zal het zeker niet liggen :p Met vriendelijke groet,
IKHOUDVANKAAS
Antoni
6 jaar geleden
Wat een superleuke reactie! Ik schaam me bijna voor die van mij!