Weet iemand de architect van dit gebouw?

Ik wil graag de architect van dit gebouw weten, maar op internet is het nergens te vinden. Het is een tandartspraktijk, DeTandartsen, Van der Vlies & Van Kalken, het adres is Boeieraak 38, 3356 MJ Papendrecht.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

De naam van de architect wordt niet gegeven, maar het bureau dat dit verzorgd heeft heet Chitekt. Op de pagina "Over ons" staat alleen de naam van de architect die de eigenaar van het bureau is, Wil Janssen. Je kunt contact met hem opnemen om te weten wie de praktijk ontworpen heeft.
Amadea
4 jaar geleden
Antoni
4 jaar geleden
Dat Buro Bogaarts het gebouw uit 1998 in 2011 heeft gemoderniseerd (informatie uit je eerdere antwoord), zou ik er toch nog bij vermelden. "Deze praktijk in Papendrecht is in 1998 onder architectuur gebouwd; toen al was Jos Bogaarts betrokken bij het interieurontwerp. 13 jaar later heeft Buro Bogaarts met een paar eenvoudige ingrepen het interieur naar deze tijd gebracht. Zoals nieuwe vloeren en een balie van wit composiet en voorzien van LED decoratie in wisselende kleuren." Zie https://www.burobogaarts.nl/projecten/welzijn/237/tandartsenpraktijk-van-der-vlies-van-kalken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heel erg bedankt!