Er wordt gezegd dat Zirkonia van alle materialen op visueel gebied het dichts in de buurt van Diamant komt. Dus ik zou zeggen dat Zirkonia meer glanst.
Overigens wordt Zirkonia synthetisch verkregen en is dus geen edelsteen. Swarovski is dit wel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
amc
7 jaar geleden
Swarovski is geen edelsteen! Het is kristalglas van een speciale kwaliteit waarin veel lood verwerkt is. Door de speciale manier van slijpen in facetten, werkt de glans als een schittering.