Wie is de mooiste

man/vrouw van Nederland en/of België

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mijn man is de mooiste, zowel uiterlijk als innerlijk. Dan komt er een hele tijd niets, en dan zijn er genoeg 'gewone' mannen die het bekijken waard zijn. Ik heb regelmatig bekende, zogenoemde mooie mannen in het echt gezien: die vielen vaak tegen, omdat ze wél foto- en camerageniek zijn, maar dat zegt kennelijk niets over hoe ze er in werkelijkheid uit zien.

Ik

Vanwege de strijd die Georgina Verbaan voert voor 't milieu vind ik haar extra mooi (maar ze was al heel mooi).

Lekker hunky: Arie Boomsma Schattig: Ruben Nicolai Lekker babe: Doutzen Liev en Schattig: Chantal Jansen

Lekkerste vrouw: mijn vrouw, lekkerste man: ik niet.

makelijke vraag. Vrouwelijk: Vrouwprana Mannelijk: is iets moeilijkker, daar kan ik niet kiezen dus dat zijn er drie, onze zoontjes. Over uiterlijk valt zoveel te twisten, waarschijnlijk noemt men tegenwoordig slanke vrouwen terwijl in de tijd van Rubens ze juist gezet moesten zijn. vandaar dat ik voor innerlijk ga.

Sophie Hilbrand, de mooiste vrouw van Nederland. Echt naturel, en een mooie dame.

Als je je eigen vrouw niet de mooiste vind zit er iets fout. Dus mijn vrouw is de mooiste. Mooiste man. Weet ik niet, ik niet in ieder geval

Top 10 mooiste mensen ter wereld. Kate Hudson Salma Hayek Mary J. Blige Rumer Willis Sarah Silverman Christina Applegate Eva Longoria & Tony Parker Isla Fisher Amanda Beard The Gossip Girl Cast

Bronnen:
http://www.modeblog.nl/top-100-mooiste-men...

Kan ik eigenlijk geen antwoord op geven aangezien ik niet voor iedereen kan spreken. Als ik zeg "Ik ben de mooiste" kan iemand anders dat niet vinden. Maar wie ik de mooiste van Nederland vindt: Man: Herman :-) Vrouw: Chantal Janzen

De mooiste man en vrouw zijn zij met het grootste hart en die zul je nooit kennen ,want te bescheiden.

Hoe ernstig is het als ik dat allebei niet weet? Ik geef maar gewoon de schuld aan het feit dat ik slecht ben in namen onthouden. Ik vind zelf weinig nederlanders ECHT goed. Vooral als je ziet wat voor talenten zich in andere landen bevinden. Of hoe hard mensen er in andere landen voor werken. (Niet dat ze dat hier niet doen ,maar we hebben het niet slecht hier. zeker niet als je in de bussiness zit). Ik zou zeggen qua mannen: Javier Guzman, die heeft zn eigen comedy show EN talkshow. En Jeroen van Koningsbrugge. Knap hoe hij overal op de tv te zien is! De vraag is alleen vaak wel bij Nederlanders, hoelang blijven ze op televisie. (Hoe snel moeten ze aan de kant voor nieuw talent)

Omdat mijn vrouw mij dreigend zit aan te kijken:MIJN VROUW!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100