Mijn man is de mooiste, zowel uiterlijk als innerlijk.
Dan komt er een hele tijd niets, en dan zijn er genoeg 'gewone' mannen die het bekijken waard zijn.
Ik heb regelmatig bekende, zogenoemde mooie mannen in het echt gezien: die vielen vaak tegen, omdat ze wél foto- en camerageniek zijn, maar dat zegt kennelijk niets over hoe ze er in werkelijkheid uit zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
grappig hoor
Vanwege de strijd die Georgina Verbaan voert voor 't milieu vind ik haar extra mooi (maar ze was al heel mooi).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekker hunky: Arie Boomsma
Schattig: Ruben Nicolai

Lekker babe: Doutzen
Liev en Schattig: Chantal Jansen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekkerste vrouw: mijn vrouw,
lekkerste man: ik niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
makelijke vraag.
Vrouwelijk: Vrouwprana
Mannelijk: is iets moeilijkker, daar kan ik niet kiezen dus dat zijn er drie, onze zoontjes.
Over uiterlijk valt zoveel te twisten, waarschijnlijk noemt men tegenwoordig slanke vrouwen terwijl in de tijd van Rubens ze juist gezet moesten zijn. vandaar dat ik voor innerlijk ga.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sophie Hilbrand, de mooiste vrouw van Nederland. Echt naturel, en een mooie dame.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je eigen vrouw niet de mooiste vind zit er iets fout. Dus mijn vrouw is de mooiste.
Mooiste man. Weet ik niet, ik niet in ieder geval
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Che, bedoel je niet dat je fout zit als je je eigen vrouw niet de mooiste vindt, je dat hier verklaart en ze ook nog meeleest? Dat lijkt me namelijk logischer. :) Nee maar weer even serieus, ik denk dat je daar wel enigszins gelijk in hebt, hoewel er naast mijn vrouw ook nog veel andere mooie vrouwen rondlopen. Naar mannen kijk ik op een andere manier denk ik, maar die zullen er ook wel zijn.
Top 10 mooiste mensen ter wereld.

Kate Hudson
Salma Hayek
Mary J. Blige
Rumer Willis
Sarah Silverman
Christina Applegate
Eva Longoria & Tony Parker
Isla Fisher
Amanda Beard
The Gossip Girl Cast
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ter wereld? Dat was toch niet de vraag?
Kan ik eigenlijk geen antwoord op geven aangezien ik niet voor iedereen kan spreken.

Als ik zeg "Ik ben de mooiste" kan iemand anders dat niet vinden.

Maar wie ik de mooiste van Nederland vindt:

Man: Herman :-)
Vrouw: Chantal Janzen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De mooiste man en vrouw zijn zij met het grootste hart en die zul je nooit kennen ,want te bescheiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe ernstig is het als ik dat allebei niet weet?
Ik geef maar gewoon de schuld aan het feit dat ik slecht ben in namen onthouden.

Ik vind zelf weinig nederlanders ECHT goed. Vooral als je ziet wat voor talenten zich in andere landen bevinden. Of hoe hard mensen er in andere landen voor werken. (Niet dat ze dat hier niet doen ,maar we hebben het niet slecht hier. zeker niet als je in de bussiness zit).

Ik zou zeggen qua mannen: Javier Guzman, die heeft zn eigen comedy show EN talkshow.
En Jeroen van Koningsbrugge. Knap hoe hij overal op de tv te zien is!

De vraag is alleen vaak wel bij Nederlanders, hoelang blijven ze op televisie. (Hoe snel moeten ze aan de kant voor nieuw talent)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mijn vrouw mij dreigend zit aan te kijken:MIJN VROUW!