Kan je zelf in leer graveren?

Ik wil graag voor mijn vriend zijn horloge een 'personalized wallet' geven. Ik heb al op Etsy gekeken, maar daar zijn vrijwel alle portemonnee's Amerikaans en dus zonder muntvakje. Nu vroeg ik me af of ik dan gewoon zelf ergens een mooie leren portemonnee kan halen en die ook zelf te graveren? Zo ja, hoe gaat dat dan het beste?

Toegevoegd na 3 minuten:
Eh, horloge is verjaardag :')

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom vraag je niet wat het kost om het te laten doen door een gespecialiseerd bedrijf, dan wordt het vast mooier:
http://diensten-vakmensen.marktplaats.nl/cas/diensten-en-vakmensen/drukwerk-en-grafisch-ontwerpers/1009621949-luxigo-lasersnijden-en-graveren.html;jsessionid=ja05i5c1solq3wz13mnd7yvy

Het beste antwoord

Ja, dat kan met een soldeerpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het zelf ooit eens gedaan tijdens een handwerk dag ergens. Met stempels. Maar ik weet niet of daar gemakkelijk aan te komen is.
Maar misschien is deze site een idee.

http://www.dutchtack.nl/graveren/

Er zullen misschien nog wel meer van dit soort bedrijven zijn.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe werkten die stempels dan?
Aponi
9 jaar geleden
Lang geleden dat ik dat gedaan heb. Maar er waren toen stempels met allerlei afbeeldingen en letters. En dan was het de bedoeling dat je met een hamertje op de stempel sloeg en dan sloeg de afbeelding van de stempel in het leer.