Zijn de colums van Walty Dudok van Heel, welke zij voor "Margriet" schreef, gebundeld?

Walty Dudok van Heel schreef colums voor de Margriet. Waar zijn deze te vinden? Zijn deze gebundeld? Zijn deze te koop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, deze zijn helaas nooit gebundeld. Ze zijn ook niet op een andere manier te koop, tenzij je de betreffende Margrieten nog ergens zou kunnen vinden.

Er zijn wel boeken uitgegeven met haar illustraties.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt iig voor je laatste bron, interessant artikel.