hoe heten dingen die niet bestaan?

Ik moet een opdracht voor tekenen maken maar ik weet niet hoe het heet als dingen niet bestaan, dat moet ik tekenen, nou heb ik al een paar tekeningetjes uitgeprint voor voorbeelden maar die heb ik al nagetekend, en ik moet meer hebben anders krijg ik een onvoldoende, ik weet sowieso dat een paar wouden zeggen :'dan vraag je je docent toch?' Maar het moet morgen af zijn, en als ik het morgen vraag dan is het al te laat. Ik hoop dat iemand kan helpen! Dit is mijn tekening tot nu:

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Imaginaire dingen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan lever je een blanco papiertje in, en dan vertel je je docent dat je een onzichtbare roze vliegende eenhoorn hebt getekend.

Het beste antwoord

Allemaal namen voor dingen die niet bestaan:

Abstract.
Imaginair.
Fantasie.
Virtueel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt allemaal!

Andere antwoorden (3)

Dingen die niet bestaan heten meestal abstract.
10 jaar geleden
Virtueel.
Fantasie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fictieve dingen.
Een fictief verhaal bijvoorbeeld is een verzonnen verhaal, wat geen werkelijkheid is. Hetzelfde kan met een tekening van een zelf bedacht dier