Kan ik met een propedeuse van St. Joost in Den Bosch aangenomen worden op een universiteit?

Het lijkt mij leuk om de Kunstacademie te gaan doen in Den Bosch. Mijn vraag is of ik via deze kunstacademie door kan stromen naar een universiteit om Kunstgeschiedenis te gaan studeren. (Ik zit te denken aan de universiteit van Utrecht)
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen! Of als iemand een kunstacademie weet waarmee je sowieso met de propedeuse door kan stromen naar een universiteit hoor ik het graag!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja daar kun je naar toe met een propedeuse van de kunstacademie in Den Bosch http://www.uu.nl/university/bachelors/NL/kunstgeschiedenis/Pages/toelating.aspx

Alleen wanneer de opleiding in het vervolg van de opleiding ligt. Mogelijk kun je je met zo'n papiertje inschrijven voor Kunstgeschiedenis en Archeologie, of Industriële Vormgeving (de enige opleidingen die ik kan bedenken in het verlengde van de kunstacademie. Sorry: mijn beperking, ongetwijfeld!). Ik betwijfel ten sterkste of je met zo'n papiertje bij faculteit geneeskunde of luchtvaarttechniek zult kunnen gaan studeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100