Waar kun je je laten bodypainten?

Waar kun je je laten bodypainten? Gewoon voor de lol. Verder niet om er iets mee te doen dus, maar lijkt me leuk om eens mee te maken. Liefst ergens in Brabant. Ik ben een 30 jarige jongen overigens.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

http://www.gezelligheidkentgeentijd.com/bodypaint-workshop/bodypaint-workshop-2

Hier kun jij je laten bodypainten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een workshop waarbij je ook zelf gaat painten en dat vraagt de vraagsteller niet. Die wil gewoon door een prof gepaint worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben altijd je favoriet pelle.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk je werkelijk dat ik naar namen kijk? Vind je dat je een goed antwoord geeft? Vraagsteller vraagt toch niet naar een workshop? Hij wil het toch niet zelf leren doen en een ander beschilderen of broddelwerk van een ander op zijn lichaam? Een workshop is meer een soort vrijgezellenfeestjeidee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben inderdaad niet op zoek naar een workshop. Zelf hoef ik niet te painten. Ik wil het model zijn. Ook niet voor vrijgezellfnfeestjes of andere groepen. Maar door iemand die al ervaring heeft met bodypainten
Hier kun je je laten bodypainten (met eventueel fotoshoot): studio Parie Visual Art in Vorstenbosch, Noord Brabant http://parie-visual-art.nl/bodypaint

Of hier in Willem de Zwijgerlaan 51a, 5171 EW Kaatsheuvel, Noord-Brabant http://www.florence-grimeur.nl/Bodypaint.html