Kan iemand mij het Japanse woord voor 'hillyan' geven?

Ik zou graag het woord 'hillyan' in het Japans willen weten. Het woord is natuurlijk onbekend dus ik kan het niet simpel vinden. Het betekend als het ware een bewoner van hillys, net als bijv een Amsterdammer in Amsterdam. Ik zou het heel erg op prijs stellen! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

丘から誰か
Ik ben zo vrij geweest eerst het woord te vertalen als:iemand uit de heuvels en daarna het naar japans te vertalen, het resultaat is: 丘から誰か
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
THANKS! (:

Andere antwoorden (1)

の住居 hilly. Volgens mij is dat niet in het japans te vertalen. Hilly spreken ze uit als "hiri".