Waar kan ik tekenles volgen?

Ik heb de vraag van Houthalen-helchteren gezien, maar dat is net iets te ver voor mij, liefst ergens in de buurt van Maaseik/Maasmechelen/... ? In Maasmechelen is er wel een kunstacademie maar kan je daar dan ook gewoon tekenles volgen 2 keer per week ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies dezelfde vraag,
over dezelfde omgeving,
is al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/sport-spel-recreatie/hobbys/tekenles-volgen-buurt-houthalen-helchteren.313807
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zegt toch ook dat hij die vraag gezien heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak liggen er bij de bibliotheek wel foldertjes e.d. waar cursussen in de buurt opstaan.
En bij supermarkten op het prikbord heb ik ook wel vaker briefjes zien hangen van mensen of instellingen die zoiets geven.
En in lokale huis- aan huiskrantjes.

Antwoorden (2)

Je moest eens weten wat je op YouTube kan vinden. Learning how to draw geeft veel hits.
Je kan ook gewoon in Google intypen wat je bvb wil tekenen en dan staan er stappen en uitleg bij hoe het moet. Ik heb het mijzelf zo geleerd. En in de boekwinkel heb je voor minder dan 10€ zo een boek over de basis kennis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Neerpelt is een vrijetijds academie waar iedereen die wil les kan krijgen in allerlei schone kunsten.