Bestaat er een scheurkalender waarop alle speciale dagen staan, zoals rokjesdag, of de getal PI-dag??

Je hebt bijna elke dag wel eens zo'n speciale dag, of een speciale week.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Rokjesdag is geen vaste dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Rokjesdag (of blaasontstekingsdag zoals mijn vrouwelijke baas het placht te noemen) heeft geen vaste dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel dan niet rokjesdag, maar dingen als inderdaad nationale PI-dag of... weet ik veel, vorig jaar stond het een keer in de krant, al die dagen... Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wil je dan ook al die rare dagen zoals Towel day en Earth day er bij? Ik denk dat elk subcultuurtje wel z'n eigen dagen heeft.

Het beste antwoord

geen scheurkalender, maar wel een hele lijst.
Vandaag is het Wereldverteldag
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die site staat nu bij mijn favorieten, hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat er zo'n kalender is, maar wikipedia heeft wel een overzicht van de belangrijkste gebeurtenissen uit het verleden per dag, daarbij worden ook speciale dagen vermeld.
Voorbeeld: vandaag 22 maart:
http://nl.wikipedia.org/wiki/22_maart