Welke Christelijke tradities zijn er ontstaan tussen de geboorte van jezus en de kruisiging?

Ik kan nergens antwoord op deze vraag vinden! En ik heb snel antwoord nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt ............ huiswerk niet gemaakt
kom op dit weet je zelf ..........
kettings met kruishangers ????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'k weet alleen dat Kerstmis ontstond toen hij geboren is en Pasen toen hij is gekruisigd....

Antwoorden (2)

Volgens mijn bron kerstmis en pasen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zijn er daartussen geen tradities ontstaan dan?
Niet één, want het christendom bestond toen nog niet. Dat is pas in later eeuwen verzonnen/bedacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar in welke periode zijn dan de meeste tradities ontstaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bestonden reeds lang voor de jaartelling, maar zijn door de kerk omgevormd tot z.g. christelijke feesten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In onze tijd waren alle tradities er al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus Pinkiedunkie onze tijdrekenig is gebasseerd op een fictieve figuur?