ik kan niet tegen de knallen van vuurwerk en straks is oud en nieuw! heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verman je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tips zijn al gegeven.Ik hou ook echt niet van al dat geknal.Inderdaad probeer zoveel mogelijk afgeleid te zijn en er zo weinig mogelijk aandacht aan te geven.Nog een weekje en we zijn weer op ons gemak!

Antwoorden (10)

Oordoopjes indoen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op zoek naar jouw favoriete muziek. En als het zover is: Ga uit je dak op jouw manier.....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou de tv wat harder kunnen zetten of op ondertiteling en dan wat watjes of oordopjes in.

Toegevoegd na 6 minuten:
Met ondertiteling kun je dan fijn een favoriete film/documentaire etc bekijken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kind is 12. Zegt ze.
Dus heeft het vast niet alleen voor het zeggen...
Ga naar de hoge veluwe, zoek iemand met een kelder en vier het daar; Zoek een leuke visserman en ga mee op de noordzee vissen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hm.. Je bent blijkbaar 12. Dan is de zee op met een vissersboot niet zo geschikt. Hetzelfde wat betreft de hoge veluwe bezoeken. Niet ideaal om middernacht als je 12 bent.

Blijft over: Iemand zoeken met een kelder en het daar gaan vieren. Ken je geen mensen met leuke feestkelders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnenblijven met luide muziek of oordopjes kopen...(kon je daar niet zelf aan denken?)
Er is niets aan te doen het is gewoon een feestje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet om 12 uur een koptelefoon op met harde muziek en ga voor het raam kijken naar de vuurpijlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jee kunt misschien gewoon dan beter binnen blijven. heb jee misschien een ipod? off een mp3 speleer? dee je oortjes dan in en luister muziek. off als je met familie wilt zijn , dus eventueel ook de ramen en deuren dicht. en gewoon muziekk aan, en met familie gezzelig praten. off je kunt ook bordspellen met familie spelen. dan ben je wat afgeleid van vuurwerk etc. off jaa gwn tv wat harder zetten. er zijn veel manieren. maar richt je niet op het vuurwerk. Veel succes ! =D x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga vroeg slapen en als je dat niet wilt doe dan alle ramen dicht en doe oordopjes in (maakt niet wat voor oordopjes)
je kunt ook van die druk muziekoordopjes gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor volgend jaar: Er zijn vuurwerkvrije bungalowparken, van Landal Green parks en CenterParcs. Maar die waren half september al volgeboekt.
Sterkte dit jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nu te laat, maar voor volgend jaar: je kunt bij enkele Landal Greenparks een bungalow huren tijdens de jaarwisseling, speciaal "vuurwerkvrij". Razend populair bij mensen die niet van vuurwerk houden en helemaal bij hondenbezitters. Je moet er snel bij zijn, het schijnt dat er mensen zijn die nu alweer voor volgend jaar geboekt hebben.

"De 3 vuurwerkvrije vakantieparken van Landal GreenParks liggen in Gelderland. Kies een park op de Veluwe zoals Landal Miggelberg in Hoenderloo of Landal De Veluwse Hoevegaerde in Putten. Beleef een vuurwerkvrije vakantie midden in de bossen. "