Kan iemand dit briefje ontcijferen?

ik heb een tijdje geleden tijdens mijn stage in een boek dit briefje gevonden, het komt uit iets van een dagboek of notitieboekje. kan iemand uitzoeken welke taal dit is en/of wat er staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is Russisch. Als je geduld hebt, kan ik het laten vertalen door een vriendin, maar ik wil dat niet vragen in de Kerstweek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het toch bijv. Vertalen op google vertalen. Ofzo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, niet als je geen Cyrillisch toetsenbord hebt. Bovendien moet je de woorden dan lezen. Mijn vader is bezig met vertalen, maar kan iets langer dan een week duren. Als je over een week een pm stuur, dan zal ik de ontcijfering sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, Het is in cyrillisch schrift geschreven. Ik kan het lezen, maar begrijp het niet. Dit schrift wordt in een aantal slavische laden gebruikt. Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyrillisch_alfabet Succes met uitzoeken verder. Wie weet wat voor spannends er staat! Groet
J

Antwoorden (1)

Zoals gezegd, het is Russisch. De vertaling is ongeveer als volgt:

9 juli 1997
Lieve Kalietjska,

Ik wil altijd een stap naar je toe maken om mijn hart te openen voor het uitgieten van [onbekend woord] en sterke liefde op ons. Nooit zullen we hiervan spijt krijgen. Wij worden een goed paar omdat we elkaar goed aanvullen. Onze ontmoeting was een klein paradijs voor ons tweeën.

Toegevoegd na 1 minuut:
Romantisch hè?