waarom mogen moslim mannen wel sex voor het huwlijk.en vrouwen niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK heb net een boek gelezen over een moslimvrouw, die op haar 14 de ontvoerd werd uit Marokko, naar Nederland om hier te trouwen.
Niet te geloven , ik heb het in een ruk uitgelezen.
Alles beschrijft ze van Nederland, straten, namen van familie's..
Het boek heet ; Fayza...De uitverkorene, een importbruid acht jaar lang opgesloten in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb hem ook gelezen. Indrukwekkend. Als dit nog veel voorkomt in Nederland moet er echt iets aan gebeuren!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten, platje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees ook eens de boek
(de dochter van de imam)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht even dat ik die ook had, maar dat boek heet Aman, het verhaal van een Somalisch meisje.
Ik ga er zeker naar op zoek, bedankt voor de tip babayfaced :)

Antwoorden (9)

Volgens mij maakt de koran geen verschil wat de seksen betreft maar hebben de mannen zich dat recht toegeëigend.

Toegevoegd na 10 minuten:
'betreft in dit geval' had ik moeten zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de 'profeet' Mohammed dat zo bepaalde en hij een man was met een voorkeur voor maagdelijke meisjes.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hieronder een lijst met uitspraken over vrouwen die in de door mannen geschreven koran staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mogen ze officieel ook niet, maar ja controleer dat maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de maagdelijkheid van een man geen "bezit" is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beste antw +1
Moslimmannen mogen officieel ook geen sex voor het huwelijk hoor.
Maar zowel moslim vrouwen als mannen hebben vaak sex voor het huwelijk.
In de echte orthodoxe gemeenschap wordt hier een probleem van gemaakt, maar in de meer gematigde omgeving is het niet echt een probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mannen nu eenmaal "meer" schijnen te zijn dan vrouwen in de Islam.

Ik vraag me dan alleen wel af met wie de moslim mannen sex hebben... het mag dus niet met de maagden, die voor hun huwelijk geen seks mogen hebben, maar overspel is voor vrouwen ook verboden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken iemand (een "echte blanke westerling") die jaren in een islamitisch land heeft gewoond. Hij heeft daar enkele relaties gehad met meisjes, ook met "echte islamitische inlandse" meisjes.

Hij kon uit eigen ervaring vertellen dat sex voor het huwelijk voor de meeste meisjes geen enkel probleem was.

Ik denk dat dit hetzelfde is voor meerdere geloven. Ook veel christenen vinden sex voor het huwelijk voor vrouwen schandalig, voor mannen een pré.

Gelukkig is de praktijk lang niet altijd zoals in de heilige boeken staat geschreven. Dit geldt voor de Bijbel, voor de Koran, en voor de meeste andere heilige boeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben beiden wel sex, maar dan via de achterdeur als je snapt wat ik bedoel, zo blijven ze altijd maagd.
Is ooit op tv geweest en verteld door moslimmeisjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook omdat ze niet zwanger willen worden. Vandaar dat moslimjongens ook zo toegankelijk zijn voor homo-heren. De achterdeur staat altijd wijd open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja en lesbisch mag niet dan mag je broer je gewoon vermoorden, om de eer van de familie te redden. Homo mag weer wel . En als je zus erachter komt en ze legt je om dan wordt ze alsnog vermoord. Mannen doen dus alles wat allah verboden heeft en vrouwen mogen niets.
Tsja en met WIE hebben ze dan sex.

Met getrouwde vrouwen of ongetrouwde vrouwen. In beide zullen zij dan die vrouw een moeilijke tijd bezorgen en onteren.

Dus die mannen zijn dubbel onvrouwelijk. Want eisen ze wel als zij trouwen dat hun vrouw nog maagd is?