Activiteiten in Almelo en rondom Almelo?

Zijn er museums in Almelo die leuk en interessant zijn? Ik heb het niet over de gemeentelijke museums wat na 5 minuten afgelopen is maar over interessante museums ..

Het hoeft niet perse een museum te zijn het kan ook iets zoals een dolfinarium zijn of een pretpark en dat soort dingen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
mag het ook een stoplicht zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LoL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat ik wou zeggen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha ha, ja ik ook :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was ook mijn eerste ingeving : Een stoplicht springt op rood, een ander springt op groen,
in Almelo is altijd wat te doen.

Antwoorden (1)

Het moet gek lopen, als hier niets van je gading bij is.