Waar kan ik deze sticker kopen voor mijn Macbook Air 11''? (Zie foto en beschrijving)

Ik heb op Etsy.com gekeken, maar ik kon deze sticker daar niet vinden. Het is een full colour sticker die je op het Apple logo plakt en als die dus aan staat dan lijkt het alsof de ogen van Iron Man gloeien. In de film Iron Man 2 gebruikt DJ AM overigens ook een Macbook met een soortgelijke dan wel dezelfde sticker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hmm... Volgens mij zijn die er niet. Misschien kun je gaan zoeken naar mensen die stickers drukken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je zelf het plaatje laten afdrukken op een sticker voor het hele scherm en dan dit deel uitknippen. Wel erg veel werk en veel gepriegel, maar als je het graag wilt is het beter dan niets.