Hoe vertaal je proost in het Spaans?

je begint met arriba en dan steek je je glas omhoog, daarna zeg je nog iets en houd je je glas omlaag, daarna naar voren en daarna drink je.

Toegevoegd na 55 seconden:
welke 3 woorden komen dus nog na ''arriba''

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
43.2K

Antwoorden (4)

Arriba, abajo, al centro, para adentro
Dit betekent ook: naar boven, naar beneden, naar midden, naar binnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel. Dit zocht ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer wat geleerd!
Geen arriba, maar gewoon: salud > gezondheid.
In het Catalaans: salut.

Catalanen zeggen vaak ook: "Salut i força al canut", dat betekend vrij vertaald zoiets als: gezondheid en kracht voor de penis. Rare gewoonte ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volkomen onterechte min.
+1 ter compensatie. Bovendien krijg je voor de + een puntje, en voor de - geen minpuntje. Lekker puh dus voor de minner!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh wacht ik zie nu pas de omschrijving bij de vraag!
Nouja dan nog +1, want op de vraag zelf is het een goed antwoord.
Nederlands Spaans

op uw gezondheid, proost, prosit, santé a su salud

domproost, proost preboste
prepósito
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volkomen onterechte min.
+1 ter compensatie. Bovendien krijg je voor de + een puntje, en voor de - geen minpuntje. Lekker puh dus voor de minner!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh wacht ik zie nu pas de omschrijving bij de vraag!
Nouja dan nog +1, want op de vraag zelf is het een goed antwoord.
Volgens mij is dat Salud.