hoe heet het klooster dat vlak over de grens van duitsland ligt. en dicht bij ter Apel is?

we zoeken een klooster in duitsland vlakbij Ter Apel.

Toegevoegd na 12 minuten:
echt een duits klooster in duitsland

Toegevoegd na 20 minuten:
en ter apel ligt niet in duitsland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De antwoorden kloppen hoor, ik snap de -tjes niet. Ik kom wekelijks langs dit klooster als wij naar Sellingen gaan en het is er erg mooi! Helemaal tussen de bomen, het heeft iets spookachtig, en er ligt een kerkhof naast. Met Sinterklaas zijn onze kindertjes er geweest met school, want het was toen het "huis van sinterklaas" erg leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt toch duidelijk gevraagd naar een klooster in Duitsland? Klooster Ter Apel ligt in Nederland. Het zou natuurlijk kunnen dat de vraagsteller zich vergist, maar aan de aanvullingen bij de vraag te zien is dat niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klooster ligt in duitsland, volgens mij op duitsgrondgebied, maar valt weer onder de gemeente of zoiets. Ik zal eens proberen te googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe ver zou dat dan van Ter Apel zijn?
En hoe ver van de grens?
Je moet toch wel iets weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit klooster ligt niet in duitsland en ook niet op duits grondgebied ik ben er zelf geweest

Het beste antwoord

Volgens mij is het deze:
http://www.josschmitz.nl/Duitsekloosters/rottenbuch.htm

En anders staan er op die site nog wel heel veel mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Museum-Klooster Ter Apel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter Apel = Nederland.
Klooster Ter Apel.
Bezoekadres
Klooster Ter Apel
Boslaan 3-5
NL-9561 LH TER APEL

http://www.kloosterterapel.nl/v1/nl/homepage.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter Apel = Nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Bliets.
Heb je zelf het goede antwoord gevonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daarom antwoord ik ook niet. Liever geen antwoord dan een fout antwoord.