Waar kan ik een orgineel schilderij van Bob Ross' kopen of heeft iemand er een ? Wat kost zo een schilderij ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31.8K

Antwoorden (3)

Leuke vraag! Als je het internet afstruint ontdek je al snel dat er vrijwel nergens originele schilderijen van Bob Ross worden aangeboden. In 2008 heeft er kennelijk eentje op Marktplaats gestaan; vraagprijs 2000 euro.

Op een Amerikaanse website lees ik: "We krijgen regelmatig vragen van mensen die een originele Bob Ross willen kopen. Die schilderijen zijn ontzettend moeilijk te vinden. Soms vind je een enkel schilderij op eBay, maar de meeste schilderijen zijn eigendom van "echte verzamelaars" die hun collectie niet willen verkopen".

Verder wordt aangeraden om contact op te nemen met de enige echte Bob Ross website:
http://bobross.com/

Ook in Nederland is er trouwens een adres:
Bob Ross, Europe B.V.
Postbus 1330
NL 6040 KH Roermond
Tel. 0475-350250
fax: 0475-329000
Internet: www.bobross.nl
Email-adres: info@bobross.nl

Zij verkopen alleen maar schildersproducten, maar kunnen wellicht wel behulpzaam zijn bij de aankoop van een originele Bob Ross...
12 jaar geleden
ja, normaal zijn schilderijen heel duur.
die kost denk ik iets on gerfveer on de duizend.
maar ik heb er geen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na zijn dood in '95 is het grootste deel van zijn collectie naar de televisiestudio's gegaan waar hij werkte. Slechts een klein deel van zijn gehele collectie is (ooit) 'op de markt' (geweest).