Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nee. Het boek is pas net uit, daar is nog geen film voor.

Alleen het eerste deel van de stam van de Holenbeer is destijds verfilmd
( http://www.moviemeter.nl/film/9196 )

Dit was blijkbaar niet zo'n succes want vervolgfilms zijn er nooit gekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vermoedde ik al, wilde het zeker weten, dankjewel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ Klopt. Ik ben trouwens zojuist begonnen in 'het lied van de grotten' en kom er nu nog maar moeilijk in na de tussenpoos van al die jaren.
Over die verfilming: die is inderdaad geen succes te noemen, het doet geen enkel recht aan het boek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, 't is al even geleden, maar om eerst die vijf dunne boekjes die hieraan voorafgingen nog door te ploeteren... Toch kwam ik vrij snel redelijk goed in het verhaal. 't Is weer een mooi boek en ik kan je zeggen: Het verhaal is wel af, maar wel zodanig gemaakt dat er toch zo weer eventueel nog een nieuw deel kan komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En, gaat het al weer over wat anders dan alleen maar over seks? Ik ben in het verleden compleet afgehaakt na 3 delen ;-) Deze serie ontlokte aan mij de uitspraak 'Maar ik HEB helemaal geen open haard!'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede boeken voor de jeugd op GV! Worden meteen veel vragen beantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Stippel: Joh, die bladzijden sloeg ik gewoon over, scheelde minimaal 2 uur leeswerk per boek. @Bessy: Doe maar liever niet, anders ga je krijgen dat jongens meisjes tekens geven waarop deze onderdanig in de houding moeten plaatsnemen zodat de stam haar lusten kan botvieren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede Reactie C4th! :O
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing