Hoe heet de liedje van eurosport?

Gaat ongeveer zo: nana nana na naana nana nana (daarna zingt de vrouw wat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

In ieder geval is het pink ik denk dat de nummer so what is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een iPhone/Blackberry , iets dergelijks?
Dan kan je Shazam of Soudhound downloaden, als je dan muziek hoort en je wilt weten wat het is, hou je je telefoon erbij met een van deze Apps aan en die laat zien door wie het gezongen is en dergelijke.
Het zou trouwens goed kunnen dat je 'Hey (Nah Neh Nah)' bedoeld, van Milk & Sugar vs. Vaya con Dios
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Kan je met jouw iPhone niet zien dat de vraag ook met een iPhone gesteld is, dus dat 180cclol die moet hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat per m.goeievraag of de app. En nee, daarmee valt dat niet te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm nee? Dat kan je volgens mij alleen zien als e op de site zit, want ik heb nog nooit gezien dat iemand het met de iPhone deed. Gebruik altijd de app ipv de site :)