ik zoek een film waarin een turkse familie enkel met hun jongste zoontje emigreert naar europa. de film eindigt noodlottig. het jongste zoontje sterft

Een familie in een klein bergdorpje in Turkije, krijgt regelmatig bericht van een oom die emigreerde naar Duitsland. Hij beschrijft hen het paradijs, maar vertelt niet de keerzijde van de medaille... De familie gelooft hem echter en de ouders beslissen de sprong naar Europa te wagen. De kinderen zullen bij de grootouders blijven, tot ze ook kunnen overkomen, het jongste zoontje nemen ze mee. Onderweg krijgen ze te maken met mensenhandelaars. Om hun doel te bereiken hebben ze niet echt meer keuze dan deze mensenhanderlaars te volgen. Uiteindelijk zal dit de dood van hun jongste zoontje betekenen. Ik herinner me de film, maar niet de titel. Ik dacht dat de titel "yol" luidde, maar dat is een film over 5 Turkse gevangenen die even op verlof mogen.

IS er iemand die de film kent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb nog een soort turkse film die er op lijkt. Ook een hele leuke film ik raad het je echt 100% aan om te kijken de film heet Günesi Gördüm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken de film niet maar ik heb even op google gekeken en t is een film uit 99 en het heet yol.
Regisseur: Şerif Gören
Scenario: Yilmaz Güney
Spelers: Tarik Akan, Şerif Sezer, Halil Ergün, Meral Orhonsay, Necmettin Çobanoglu