hoeveel mensen op de 10 zien geesten?

ik zou graag willen weeten hoeveel mensen over de hele wereld geesten zien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat Ze het al gezien hebben of die gave hebben om geesten te zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja... lastig. Ik denk niet dat hier een echt serieus onderzoek of dergelijk over is geweest. De meeste mensen denken dat ze niet bestaan, ikzelf heb geen idee.
Ik heb geen idee in elk geval, sorry!
Amadea
13 jaar geleden
Is al eerder hier gevraagd: http://www.goeievraag.nl/vraag/procent-mensen-geloven-geesten.37881

Het beste antwoord

Dat zal niet zo makkelijk lukken om daar percentages over te verzamelen, want heel veel mensen zullen er nooit voor uitkomen dat ze uberhaupt geesten zien.
Maar als ik zo in mijn eigen omgeving rondkijk en vraag dan ken van de 60 mensen toch wel 5 die geesten hebben gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat er geen definitief antwoord op deze vraag te geven is.
Je kunt namelijk niet meten of iemand 'echt' geesten kan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel meldpunten daarvoor .
Maar ik denk dat vele mensen het niet melden .
En om te gokken dat lijkt mij iets te ver gaan .
en daar ben jij ook niet mee geholpen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk ongeveer 0,2 op de 10
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk 1 op 1000000,die echt zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nul, want geesten zoals jij het bedoelt bestaan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Pannekoekje: +1
Exacte cijfers kunnen daar niet over bestaan.
Maar ik denk toch dat er meer mensen zijn die al een geest hebben gezien dan wij denken.
De meeste mensen praten er niet over, uit angst uitgelachen of niet geloofd te worden.
Omdat ik er voor opensta, en nooit met iemand zal lachen, heb ik toch al verschillende verhalen gehoord. Vooral mensen die nog maar enkele dagen te leven hebben, zien soms "geesten" die hun komen voorbereiden op de dood. (niets te maken met medicijnen of hallicunaties) Mijn broer wist te vertellen dat hij nog 3 dagen te leven had, want dat hadden die "anderen" hem komen vertellen. De derde dag is hij inderdaad overleden...