FARRAH FAWCETT IN 1976 LIFE MAGAZINE: THE BEST SELLING PIN-UP POSTER OF ALL TIME

staat op http://worldrec.info/2009/06/26/farrah-fawcett-in-1976-life-magazine-the-best-selling-pin-up-poster-of-all-time/

Maar dan hebben we het over een pin up poster...ik ben nog even verder aan het spitten!

Toegevoegd na 3 minuten:
Nope....volgens mij is dit 'em echt...en wie kent hem niet? Isn't she beautifull?? R.I.P. Farrah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Als je daar een brood naar toe gooit, komt het gesneden terug' zeiden ze bij mij thuis altijd. Maar inderdaad: deze poster is wereldberoemd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het badpak hangt inmiddels in een museum ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"mager krenk"?..... :-/

Andere antwoorden (4)

Che Guevara misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die min?Nooit van Che Guevara gehoord zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is denk ik een zeer goed verkochte poster ja, wie kent deze ook niet. Maar hij kwam toch niet uit de bus bij mijn internet onderzoekje...
En in het nerd-circuit is het ongetwijfeld de originele filmposter van Star Wars (deel 1, nu deel 4, of nee, was het toch deel 3, ach ja, je weet wel).

Toegevoegd na 13 uur:
En nog een hele beroemde: de sterrenkaart. Heeft jarenlang boven mijn nerdenbedje gehangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de poster van de US army (uncle sam)

of de poster can che guevara.

deze twee kwam ik tegen nadat ik deze vraag bij google intypte.