Kosten voor mijn tattoo?

Ik wil 3 letters van ong 1cm hoog en iets minder breed aan de binnen kant van mijn onderarm. De eerste letter van mijn ouders en mijn zusje. Weet iemand ong de kosten? En ik wil het in de magic tattoo shop in utrecht doen. Iemand ervaring daar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Vaak is het starttarief van een tatooshop rond de €50.
Vraag ze even zelf wat het kost, want de prijzen lopen veel uit elkaar van verschillende shops.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb eens een heel dom bloemetje heel klein laten zetten, en dat kosste enkel het starttarief..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even bij de Magic Tattoo Shop informeren. De meeste shops hanteren een prijs van 100 per uur dat ze bezig zijn. Met idd een minimumbegrag van 50 euro.
Succes!