Wat is suctustupatio?

Ben dat eerder eens in een magazien tegengekomen, maar ben het even helemaal verloren gelopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je zeker dat je het goed schrijft? Is niet een term die ik ooit gehoord heb (google ook niet trouwens)
Cryofiel
13 jaar geleden
Probeer het eens als twee woorden: "suctus tupatio". Dan kom je al veel verder.

Antwoorden (1)

Aangezien google er ook geen antwoord op geeft, kun je iets meer over de context vertellen van het woord? Misschien is het verkeerd geschreven en helpt wat uitleg aan het antwoord.