Weet iemand een kleine (lengte) menselijke held?

Ik ben specifiek op zoek naar iemand met korte armen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Alexander de Grote en Napoléon staan bekend als kleine mensen. Ze zijn ook behoorlijk heldhaftig geweest. Of ze ook korte armen hadden weet ik niet; ik kan er tenminste niets over vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Alexander de Grote weet ik het niet (niemand denk ik), maar Napoleon was 1.67 meter. Voor die tijd, en ook voor nu wereldwijd bekeken, zeker niet klein.

Andere antwoorden (4)

ik ken wel een held die klein is en korte armen en bene had ...
willow...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van de film willow...leuke film zoekmaar eens op...
Amy Roloff ;-)

Toegevoegd na 41 seconden:
Vindt ik wel een held(in) hoe zij haar huishouden bestuurt op die grote farm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VanVelzen of is hij te nieuw en niet het goede soort held?
13 jaar geleden
Wat dacht je van Bart de Graaff? Of is dat niet het soort held dat je bedoeld..