Weet iemand een klein stukje voor een gedicht waar iets over staat dat het meisje in een hondenpoep is gestapt?

Hallo,
Weet iemand een klein stukje voor een gedicht waar iets over staat dat het meisje in een hondenpoep is gestapt?

Voor een surprise gedicht.

Toegevoegd na 6 minuten:
En graag misschien ook iets over haar dat ze vaak de slappe lach krijgt.
Weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (6)

Afgelopen jaar op de stoep,
Zomaar in de hondenpoep.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meisje dat kan toch niet hoor,
Eromheen en niet erdoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een dag liep jij rond,
Maar wat lag er daar nu op de grond?
Een hoopje hondenstront.

"Laat maar" zij ze toen,
"Het zit nu toch al onder mijn schoen"

Toegevoegd na 2 minuten:
Oei, sorry! Zei ze toen moest het zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Djimme!
De Sint heeft vernomen dat jij een verkeerde stap hebt genomen. Wat gebeurde er vervolgens toen? Voelde jij je vast een beetje een oen. Je keek links en rechts om je heen. Ben ik nu wel alleen? Getver dat is toch wel heel erg vies .... Nee dat is zeker geen kattepies. Heel voorzichtig moet je toch wel een beetje lachen, als je de viezigheid van je schoen probeert te raggen. En terwijl je daar mee bezig bent kijk aldaar, daar stapt een piet in de zelfde hondepoep..... Het is echt waar. Samen krijgen jullie de slappe lach..... Iets wat de Sint graag zien mag. Hij weet, dat heb je vaak..... En hij vind het fijn om te zien... zoveel vermaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een meisje, stapte na wat gelach, in een vreemd beslag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer lette je niet op de stoep
En stapte zo maar in de hondenpoep
Voor jou was dat misschien niet zo leuk
Maar Piet en ik lagen compleet in een deuk
Toch verdien je wel een pakje, echt zonder foppen
Want met lachbuien ben je absoluut niet te kloppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een poeplied van Willem Wilmink:

Honden! Schijt niet op ons voetbalveld,
Wij hebben er narigheid van,
Als je moet schijten met alle geweld,
doe het thuis in de koekepan!