Waar kan ik deze sleutelhangers kopen?

Zo een sleutelhanger zonder dat er wat aan vast hangt.
Bij Pippoos hebben ze die wel, maar alles is daar onvoorstelbaar duur.

Met zo'n touwtje is ook goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt.

Als je alleen de ringen bedoelt: die hebben ze bij de bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de sleutelhangers zonder dat er wat aan hangt zoals bijvoorbeeld een figuurtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap 'm ook niet helemaal, als je zo'n ring bedoeld kan je bij de bouwmarkt terecht of beter waar ze sleutels maken.
marktplaats.nl
bol.com
google.nl kent denk ik wel sites waar je die kan kopen.

ik weet niet welk soort sleutelhanger dat is dus ik weet ook niet zeker of ze er te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan daar alleen sleutelhangers met een figuurtje eraan vinden.
Je kunt ze zelf maken, bij elke bouwmarkt hebben ze de sleutelringen maar ook allerlei soorten kettingen per meter te koop.
Met een tangetje en wat handigheid heb je voor een habbekrats heel veel sleutelhangers, zo doe ik het tenminste.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zaak waar je sleutels kan laten bijmaken heeft allerlei sleutelhangers, ringen, kettingen enz. Je kan het zo gek niet verzinnen. Daar kan je uitzoeken wat je hebben wilt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou de Forimido ze hebben?