Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er weleens een waardevol iets perongeluk stukgevallen oid bij het programma Kunst en Kitch?

Dan bedoel niet door de eigenaar die het mee heeft genomen. Wordt de waarde dan ook betaald en zo ja; door wie?

Toegevoegd na 11 minuten:
'Tussen Kunst & Kitch' bedoel ik, ahum...

Toegevoegd na 12 minuten:
Kitsch...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
558

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het programma zal ongetwijfeld verzekerd zijn voor situaties dat er schade ontstaat, veroorzaakt door een van haar medewerkers. In zo´n geval zal een onafhankelijke expert de schade taxeren, waarna de verzekeringsmaatschappij het verder afhandelt.

Of er ook al eens werkelijk zo´n situatie zich heeft voorgedaan is niet bekend. Waarschijnlijk houdt het programma zo´n situatie ook liever uit de media. Is geen goede reclame immers.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel logisch antwoord, bedankt! Ik zit het nu weer te kijken. Zo boeiend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat dat ooit is gebeurd. Als iets al zo kostbaar is ga je er nog voorzichtiger mee om. Ook gezien het bedrag wat het vertegenwoordigd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel bij soortgelijke programma's in het buitenland.
Deze meneer vertelt net hoe uniek de wasrol is die hij in zijn hand heeft en dat er geen tweede van bestaat op de hele wereld...
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is echt zo'n horror verhaal voor verzamelaars ed. Hij reageert nog relatief rustig, maar ik denk na het verlaten van het programma dat ie zich voor de kop kan slaan. Die presentator is ook niet echt subtiel en meelevend...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding