Dat is : diinfano

Samenvoeging van dioj en infano.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt! Is die site trouwens in het Esperanto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Want als ik een Nederlandstalige pagina naar een pagina in het Esperanto ga, staat er 'eo' als eerste in de adresbalk. Terwijl het bij jouw site 'epo' is. Of is het toch allebei een afkorting voor Esperanto? :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ga maar naar de root http://epo.wikitrans.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, heel erg bedankt! Beste antwoord waard ;)

Andere antwoorden (1)

infano dii
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt! Maar hoe weet je dit? Als ik 'God' vertaal online, vind ik 'Dio'. En zijn er synoniemen voor 'infano', desnoods via het Nederlands?
Amadea
13 jaar geleden
Kind is alleen infano. Wel bestaat ook ido: afstammeling, jong, loot, nakomeling, spruit, telg.
dio met kleine letter is god. Ik heb gegokt dat het meervoud dii zou zijn. Misschien heeft Pieter het beter dat het dioj is.
Bron: http://dictionaries.travlang.com/EsperantoDutch/dict.cgi?query=god&max=50
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is Dio met grote letter dan?
Amadea
13 jaar geleden
Dio met grote letter is God met hoofdletter. Niet een van de vele goden dus, maar de Eeuwige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je zei dat god, met kleine letter dus, ook 'dio' is :) Maar oké, heel erg bedankt! Een +je voor de moeite ;)