'Twice and thrice over, as they say, good is it to repeat and review what is good' Wat is de beste vertaling hiervan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Zoals men zegt: Herhaling is goed, en goede dingen goed bekijken ook. Zelfs twee of drie maal.

Ik zou het zelf interpreteren als: Vertrouwen is goed, controle is beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vrij vertaald betekent het grofweg dit denk ik:

Je kan maar beter zo vaak mogelijk (tests) herhalen om vast te kunnen stellen wat het juiste resultaat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo letterlijk mogelijk: "2 en 3 keer opnieuw, zoals men zegt, het is goed te herhalen en te herzien wat goed is."

Dus: dubbel checken?