Hij heeft ze niet alle 5 op één rijtje,waarvan 5?Waar slaat die 5 op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
7.1K

Het beste antwoord

Dat gaat over de zintuigen...
Je kunt ze ook alle 6 niet op een rijtje hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De vijf zintuigen: horen, zien, tasten, ruiken, proeven.
Met je zintuigen verken je de wereld en maak je jezelf die eigen. Als de zintuigen van de leg zijn, krijg je verwrongen waarnemingen die door anderen als gekte uitgelegd worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze niet alle vijf op een rijtje hebben.
Niet goed bij je hoofd zijn.
Komt van de vijf zintuigen: gezicht, gehoor, reuk, smaak en gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven al genoeg beschreven , maar dat is niet altijd zo ze kunnen best op een rijtje staan, maar in ploegen werken.