wat is een goede onderzoeksvraag betrekking hebbende op de literatuur in de tweede wereldoorlog?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
2.1K

Antwoorden (1)

Het grote verschil tussen de literatuur in de Tweede Wereldoorlog en de literatuur die eerder en later verscheen, is (natuurlijk) de invloed van (de omstandigheden veroorzaakt door) de Tweede Wereldoorlog.

Je zou dus een vraag kunnen formuleren over die invloed van WO II op de literatuur van die tijd. Hoe groot is die invloed (geweest)?, op welke manier had de oorlog invloed op de literatuur?, enzovoort.
Antoni