Hoe zeg je "Deze site is niet bedoeld om je huiswerkopgaven voor je te maken" in het duits?

Kan het echt niet vinden online.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Best een moeilijke vraag zeg, gezien de antwoorden ;)
paulus811
14 jaar geleden
Er staat nergens in de regels dat je de antwoorden niet voor je huiswerk mag gebruiken. De vragen worden daarom ook niet verwijderd. Maar ik waardeer de cynische toon wel ;-)

Het beste antwoord

dieser site ist nich bestimmt um deine hausaufgaben zu machen für dich
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

This website is not meant to do your homework for you.

Toegevoegd na 15 seconden:
letterlijk overnemen en je krijgt een 10

Toegevoegd na 17 minuten:
Deze internet seiten sind nicht dafur deine hausaufgaben zu machen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dieze webzait is nicht betoelt um deine hauswirchaufgaben fuur dich zu arbeiten.

Gegarandeerd succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dieser Site ist nicht dazu gedacht Deine Hausaufgaben für Dich zu machen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval deine/dich zonder hoofdletter. Alleen een hoofdletter bij zelfstandig naarwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Hausaufgaben zijn lijdend voorwerp, dus 4e naamval - die der den die - dus toch deinE, volgens mij....En als je schrijft, zijn pers. en bez. vnw wél met een hoofdletter, hoor...
Cryofiel
14 jaar geleden
't Is inderdaad Deine. Met hoofdletter of niet, dat mag allebei. Het is hetzelfde als U of u in het Nederlands. Met een hoofdletter geeft je extra respect aan. 't Is Deine/deine zonder -n aan het einde.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ja, het is jouw. Maar dat heeft niets met de naamval te maken. "deine Hausaufgaben" als geheel is lijdend voorwerp van de zin. Dat komt in de vierde naamval. "deine" is Duits voor "jouw". Dat is jouw pen  --  Das ist dein Stift
Deze pen is van jou  --  Dieser Stift ist von dir
(beter: gehört dir).