Is onderstaande zin correct Spaans?

Una voz para los que no pueden hablar.

Er staat dus (hoop ik): a voice for those who can't speak. Een stem voor hen die niet kunnen spreken.

Ik spreek wel Spaans maar de grammatica is nog niet 100%. Daarom hoop ik dat iemand die echt vloeiend Spaans spreekt en weet, mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Het is goed Spaans. Het is mijn moedertaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij is het niet een stem voor hen die niet kunnen spreken maar een stem voor DEGENE die niet kunnen spreken. ik hoop dat dit een nuttig antwoord voor je is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet dit het zijn:

* Una voz para aquellos que no pueden hablar
* Una voz para los que no pueden hablar

De bovenste zin moet het zijn, de onderste is van jou.

Vorig jaar gebruikte ik een website zal even zoeken, heb ik altijd heel veel aan gehad. Als ik deze gevonden heb zal ik hem erbij vermelden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vertalen van zinnen of woorden.

Je kan ook inloggen of registreren, krijg je nog mer ondersteuning en het kost je niets.

Succes !!