Via welke - onbetaalde - site kun je op eenvoudige en plezante wijze het Frans oefenen d.m.v. eenvoudige opdrachten en spelletjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Antwoorden (5)

wrts.nl is een goede site, het is gratis maar je hebt wel een accaunt nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook teach2000 proberen. Daar heb je geen account voor nodig, en hebben ze ook spelletjes met woorden leren etc. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.lesexpress.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hv1.grandeslignes.wolters.com
hv2.grandeslignes.wolters.com
hv3.grandeslignes.wolters.com
etc.
hoort bij de lesstof die we krijgen :D
hv1 is leerjaar 1
hv2 is leerjaar 2 etc.

heel makkelijk en door middel van opdrachtjes en spelletjes :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik voor mijn Nederlandse woordenschat een website: http://www.goethe-verlag.com/tests/NF/NF.HTM

Success