Wie weet hoe zo'n bout heet die het klepje van een lantaarnpaal dicht houdt/op slot houdt?

Ik ben bezig met een project op mijn werk waarbij ik een lantaarnpaal technisch aan moet passen, ik kan alleen nergens vinden hoe zo'n bout heet (jeweetwel zo'n rare met een driehoekje erin) heet, en dat staan nogal slordig in je documentatie.
Wie o wie weet hoe zo'n ding heet?!?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Het beste antwoord

Een driehoek flenbout.
https://www.fastto.nl/Producten/Bout.aspx
(iets naar beneden scrollen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet illegaal stroom aftappen hè.