Ik zoek: een handig en goedkoop Spaans grammaticaboek voor beginners?

Weet iemand een goedkoop, maar heel handig Spaans grammaticaboekje waar dingen makkelijk in worden uitgelegd en dat vooral in Europees-Spaans specificeert? Dus dingen zoals (vosotros) en dergelijke gebruikt? Ik ben een echte beginneling...

Bij voorbaat dank =P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Bij de witteboekenwinkel hebben ze ook spaanse cursussen. Heel goedkoop, maar weet niet of hij goed is.
In bijgevoegde link kun je gratis lessen krijgen. Je moet wel inloggen, maar is verder wel veilig( niet opeens een rekening )
Ik had nog meer van die links ,maar die bestaan niet meer
maar even googlen en je komt misschien weer anderen tegen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
THX =P