Neither .. nor..

Toegevoegd na 4 minuten:
Neither alleen kan ook.

Which one do you want?
Neither
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap niet waarom iemand die min geeft, het antwoord is goed Neither (of them) "of them"mag je weglaten of toevoegen zoals je zelf wilt. van mij een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voel je je al geliefd C4th, met 3 minnaars?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, helaas ben ik het gewend, online minnaars genoeg, in het minder virtuele leven mag het wel iets meer :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, als je er 1 of meer bij wilt in het minder virtuele leven, zijn daarvoor sites genoeg ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dank je, dan moet ik opeens vragen gaan stellen als: "Vind hij me wel leuk"
en daarna, als blijkt dat hij me leuk vind moet ik gaan vragen of ik zwanger kan zijn als ik..... Nee laat maar, het leven is ongecompliceerder op deze manier :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, ik bespeurde toch een zekere wens :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik, nee hoor. Ik loop er niet voor weg, maar ben ook niet wanhopig op zoek.
Liever gelukkig alleen, dan ongelukkig samen, ken helaas enkele mensen die samenwonen/getrouwd zijn met iemand die niet echt hun ideale partner is, maar bij gebrek aan beter... tja en daar moet ik dus echt niet aan denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelijk heb je

Andere antwoorden (5)

Neither of both.... (of neither of them)
Bijvoorbeeld.
They drink milk or apple juice, and neither of both contain alcohol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neither of both?? nee hoor dat klinkt toch niet.
Neither of them wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker nog, neither of them both zou ook nog kunnen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat klinkt ook al stukken beter dan neither of both!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Jasmine: Sorry, wel correct. Google maar eens op "neither of both", inclusief aanhalingstekens. 104.000 hits op die term, waarvan vele door Engelsen en Amerikanen. Het is gewoon correct.
None of both.
Neither of both.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neither one of them
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfect inderdaad!
none of them.
Rieneke1
13 jaar geleden
geen van beide(n) = neither (of them, of the two)