Gebruik het BABA-gespreksmodel om de tijd te structureren: 2 minuten voor het begin,. 5 voor de analyse, 5 voor de besluitvorming en 3 om af te ronden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beginnen
Analyseren
Beslissen
Actie.

Bewaak daarbij de tijd, een gesprek zijn voorbij voordat je het weet. Gebruik het BABA-gespreksmodel om de tijd te structureren: 2 minuten voor het begin,
5 voor de analyse, 5 voor de besluitvorming en 3 om af te ronden bijvoorbeeld.

Hier staat het boek "communicatie, mondeling" en daar wordt er meer over uitgelegd.
http://books.google.nl/books?id=f7rSUqR4pVMC&pg=PA60&lpg=PA60&dq=baba+gespreksmodel&source=bl&ots=-AemyVlO_G&sig=uBqPW6Ho0aTCfEoG4YXEfni4J2g&hl=nl&ei=lbN-Tb_WK4LsOdiGkbsI&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ6AEwAA#v=onepage&q=baba%20gespreksmodel&f=false