Ik vermoed: De ultieme contaminatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik (gok) een samenvoeging van tautologie en pleonasme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een samenvoeging van de woorden pleonasme en tautologie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tautalogie is het in een zin noemen van twee woorden die eigenlijk hetzelfde betekenen. Zoals bijvoorbeeld; deze betekenen eigenlijk hetzelfde, je kunt ook allen zoals of alleen bijvoorbeeld gebruiken.
Maar het hoeft niet fout te zijn: altijd en eeuwig, nooit en te nimmer zijn ook tautologieen, maar versterken elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zelfverzonnen woord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een pleologie...