wie kan mij meer vertellen over deze persoon in het leger, omdat hij zoveel medailles draagt?

Waarschijnlijk Nederlands-Indie rond 1900?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien kan je kontakt opnemen met Bronbeek,
In dit tehuis wonen oud knil militaire en er is ook een museum wellicht kunnen ze jou daar verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden.
Het lijkt me een goed idee om contact te zoeken met Bronbeek, met name het museum spreekt mij erg aan.

Andere antwoorden (2)

Ha, die Handeck;

Niet zoveel, behalve dat het inderdaad waarschijnlijk een KNIL-militair is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het eens aan de eigenaar van de website waarop die foto is geplaatst. Wellicht kan die je verder helpen.