Gok op de maan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mare tranquilitatus...
op de maan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een studio.
De foto is nep.
Na het opstijgen van de maanlander is de vlag door de schockgolf omgewaaid.
Dit is in scene gezet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja lijkt er wel op idd...
gezien de Amerikaanse vlag is het waarschijnlijk dat het de maan is op 24 juli 1969
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij op een film set. Links van die vlag lijkt het alsof ik een stapel filmrollen zie. Of heb ik veel fantasie en is het gewoon een hoopje zand?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vlag is er in gefotoshopped, en die filmrollekes liggen ook zeker niet echt op de maan. Deze foto is niet genomen, maar gemaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het moet waarschijnlijk de maan voorstellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De foto ziet er zo nep uit dat ik betwijfel of ie uberhaupt genomen is. Het lijkt er vooral op dat de foto gewoon gemaakt is ergens op een computer, ik kan me niet voorstellen dat er op de maan een stapeltje filmblikken ligt namelijk..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Space expo