Venice has been known as the "La Dominante", "Serenissima", "Queen of the Adriatic", "City of Water", "City of Masks", "City of Bridges" and "City of Canals"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijnamen van Venetië zijn onder meer "stad van het water", "stad van de bruggen", La Dominante en Serenissima.

Toegevoegd na 1 minuut:
De Italiaanse bijnamen, waar je naar vraagt, zijn dus La Dominante en Serenissima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het Italiaans, is het Venezia. Hoe ik ook zoek, ik vind geen andere naam. Bedoel je zoiets als kanalenstad of zo? (maar dan in het Italiaans)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in veneziano

dat is de bijnaam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
giethoorn van het zuiden?