Wie vloog er in het allereerste gevechtsvliegtuig?

Deze vraag moest ik beantwoorden voor mijn werkstuk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het eerste E.F.B.1 (Experimental Fighting Biplane) vliegtuig werd gebouwd in 1912 en in februari 1913 getoond. De eerste proefvlucht werd gemaakt op Joyce Green, maar toen bleek dat de neus te zwaar was. Hij stuiterde terug op de grond en crashte.
Wie toen de piloot was is helaas nergens te vinden.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor het antwoorden van deze vraag. Ik heb het gebruikt in mijn werkstuk.