wanneer is de victoriaanse tijd ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
bamibal
11 jaar geleden
Die is al geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google is ook een site die erg moeilijk te gebruiken is.
Amadea
11 jaar geleden
Ik heb een sterk vermoeden dat vraagstelster nog lang geen 16 jaar oud is, de vereiste leeftijd voor deelname aan Goeie Vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de V.S. vermoede ook kernwapens in irak.... je hebt er uiteindelijk zo weinig aan.
Amadea
11 jaar geleden
Op Goeie Vraag heb je daar zeker wel gevolgen van te verwachten. Want als ook de moderators concluderen dat de gebruiker te jong is wordt het account stopgezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat begrijp ik, maar dan gaat het om een constaering. hoe kan er met geconcludeerd worden dat iemand nog geen 16 is als alleen het mailadres bekend is bij GV en liegen tot de opties behoort?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
constatering... pfff moeilijk woort

Antwoorden (2)

Het Victoriaans tijdperk omvat de lange regeringsperiode van de Engelse koningin Victoria (1837 tot 1901) en de daarvan afgeleide term 'Victoriaans' staat ook voor een groot aantal voorwerpen, stijlen, modes, zeden en opvattingen die in die tijd vooral in Groot-Brittannië gangbaar waren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Victoriaans_tijdperk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een onzin min.
Victoriaanse tijdperk

Periode in de Engelse geschiedenis
Het Victoriaanse tijdperk is de periode in de Engelse geschiedenis waarin koningin Victoria de troon bezette. Koningin Victoria regeerde van 1837 tot 1901 over Engeland.
Grote bloei en welvaart
Tijdens haar regering brak in Engeland een periode van grote bloei en welvaart aan. Hierbij speelde, naast economische factoren, het moreel besef een grote rol. Men bedacht allerlei regels, waarin werd bepaald wat wel kon en niet mocht. Iedereen diende een deugdzaam leven te leiden en moest hard werken.
Deze deugdzaamheid werd door koningin Victoria aangemoedigd, omdat zij vond dat hierdoor het verval van de geest voorkomen kon worden.
fremar