weet iemand sites over het overwicht en de verzwakking van Sparta in de oudheid tussen 404 en 362 v.Chr. (geen wikipedia)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Leuk dat je het vraagt want daar heeft mijn broer 40 jaar geleden ook al flink naar gezocht. Uiteindelijk kwam hij terecht op de Universiteitsbibliotheek en gingen het boek voor hem uit een andere universiteit belenen.
Universiteitsbiebs zijn tot 22:30 open, zat+zon tot 18:00 en je vraagt aan de balie om een anonieme zoekterminal en daar tik je het zoekwoord in.
Ik weet er nog van dat hij het boek niet meekreeg: met plastic handschoenen aan in de schuimrubber, en naast het boek mocht je geen balpoint gebruiken, trek ook een jas aan want het is precies +20°C in zo'n antiekzaal.
Vandáár dus dat er nergens op Internet iets over is te vinden hi.